Birthday girl.



Today is 12/12/2012. Such a nice date yeahh! Dan hari ni adalah birthday BUDAK PALING ANNOYING dalam kelas BM111 6C. Dari part 1 aku satu kelas dengan dia dekat Lendu ni. Tapi tak sangka dia boleh jadi annoying mcm ni. Semakin dewasa, semakin menjengkelkan. Tapi kewujudan dia dalam kelas menceriakan suasana. Aicehh. Mesti dia bangga kalau baca benda alah ni. Takpe lah. Sebab birthday kau kan hari ni. Tapi jgn harap lain kali aku nk puji kau. Booo!

Aku tak wish kau kan hari ni? So, aku wish dekat entri aku yg paling special ni untuk kau. HAPPY BIRTHDAY IZZARUL ANIS! 


Pssst! Jgn putus asa bagi kitorang gula2 er. Kihkih! Semoga kau bertemu jodoh dgn yg lagi better and yg boleh syg kau lebih dari kau syg dia. Alololo. Sweet tak aku? Haha. Love you Zarul! Xoxo! Kbye :p



2 comments:

Notes ♥