That moment.


Hai u'olls! Semalam, 15 Disember 2012 ada birthday si kecik, Aziela Samsuddin. Dan dia merupakan roomate saya di kolej, UiTM Lendu selama 2 tahun. Tapi skang dah duduk rumah sewa and tak serumah pun dgn dia. Wuuu. Yes, hidup kat kolej yg sangat sangat seronok! Bila dah duduk rumah sewa ni, benda tu lah yg aku rindu hari2. Sebab even bosan mcm mana pun, ada je benda yg nak dibuat. Bosan duduk bilik, pegi merayap bilik sebelah. Susah senang sama2. Time susah hujung2 sem tu, sama2 makan maggi, makan biskut. Tapi benda tu serious seronok. 

Okay. Bukan tu yg aku nk cerita sebenarnya. Nak cerita pasal semalam. Birthday si kecik and celebration dia. Wuu. Surprise untuk dia. Pakat2 dengan boyfriend dia. Alololo. Sweet angat angat. Ahakxz! And yang paling aku happy semalam sebab dapat spend time dgn diorang. Seriously rindu gila dengan geng2 kolej. Akhirnya dapat jugak keluar and gelak2 mcm dekat kolej dulu. Hari Sabtu aku semalam penuh dengan gelak tawa. FAVOURITE DAY lah kira semalam. Thanks Ziela, Mai, Myra and Asip jugak :')


No comments:

Post a Comment

Notes ♥