Adam Hawa


"Move on la weh", "Better kau angkat kaki then blaa", "Takyah dah bazir masa, air mata kau tu"
Perghh! Perghh! Betul kata orang. Cakap tu mmg senang. Tapi nk buat tu belum tentu boleh. And yeahh, aku dalam situasi tu skang. Dulu mmg aku slalu bagi nasihat tu dekat orang. But now bila dah terkena batang hidung sendiri, hambekk kau. Menangis tak berlagu. Seriously sakit. Sakit luar dalam. Tapi apa boleh buat? Nak meroyan pun tak guna. Aicehh ;p

Walaupun dah berbulan bulan, tapi still takde apa yg berubah. Hari2 jugak tunggu text, call, inbox fb, and whatsoever lah. Mcm tak boleh nak terima kenyataan. Semuanya jadi sekelip mata. Tapi kan, apa salah aku er? Ohh maybe lah aku ada salah dekat mana2. Tapi kenapa aku mcm ni duk melangut taktau pape? Wuhaii. Sakit, pedih. Aku taktau kenapa payah sgt nak lupakan kau. Penat dah sebenarnya. Penat tunggu. Tapi maybe betul lah apa orang kata, MOVE ON. Maybe kau bukan jodoh aku. Aicehh, dah pandai dah nak ckp pasal jodoh. Wkakaaka :D Tapi takpe. Slow2 aku try even susah. 

Tapi jgn risau. Kau slalu dalam doa aku. Mcm mana Adam Mukhriz sanggup tunggu Ain Hawani dia, mcm tu jugak aku. Kahkah! Jiwang habisss! Mmg skang tgh mode Adam Hawa. Feel habis kalau tgk cerita tuuu. Setia je Am tggu Ain. Tp at least, penantian dia berakhir dgn hikmah and kebahagiaan. Then kalau aku buat mcm tu, mcm mana pulak pengakhiran utk aku? Jengjengjeng! Sokay. Hikmah ada di mana mana kan? Yakini hati dan tetap setia. Haha. Dah lah. Penattttt. Hoho.
 
Haaa, lately ni mcm rjin nak update blog. Mcm best pulak luah dekat sini. So nantikan cerita seterusnya. Wahh! Mcm bagus sgt je. Ngehngeh. Eh hello! Aku dah semester last dekat UiTM Lendu ni as a student in business study! Tak sabar nak habis diploma then sambung degree then kerja then? KAHWIN! Huyooooo! Sape lah jodoh aku en? Kihkih. Doakan aku dapat jodoh yg baik2. Ngehngeh. Kelas aku 2.30 hari ni. So lek lek lu. And kepada yg berada di Selangor tu, SELAMAT BERCUTI! Xoxo, A :*

2 comments:

  1. tyka, be strong and move on :) takut pulak ak dgar cerita dari kawan2 ni, papepun, ak sentiasa doakan kebahagiaan kawan2 ak :) XOXO. shasha

    ReplyDelete

Notes ♥